PIC10F20x v GME.

danhard danhard@volny.cz
Středa Březen 9 16:08:07 CET 2005

Jak to, ze to nejde ? Tohle resi watchdog, sleep a reset a ne preruseni.

Danhard
------------

No ja jsem je zkousel jakozto poslane vzorky v SMD viz Pikolicek na
www.mcu.cz a
musim rict, ze me docela zklamaly. Jednak mi vadi, ze maji spolecne pullupy
jednak jejich absence preruseni. Pro male bateriove aplikace (kde jsem si
predstavoval, ze prave budou idealni) je to bohuzel fatalni zalezitost :-(((
Konkretne jsem chtel postavit jednotlacitkove IR DO k fotaku napajene
knoflikovou Lithiovou baterkou tak, ze by PIC spal, tlacitkem by se
probudil,
parkrat rytmicky zablikal IR LEDkou a zase usnul. Bohuzel to nejde :-(((

Jakub Serych