PIC10F20x v GME.

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Středa Březen 9 15:59:12 CET 2005

No ja jsem je zkousel jakozto poslane vzorky v SMD viz Pikolicek na
www.mcu.cz a
musim rict, ze me docela zklamaly. Jednak mi vadi, ze maji spolecne pullupy a
jednak jejich absence preruseni. Pro male bateriove aplikace (kde jsem si
predstavoval, ze prave budou idealni) je to bohuzel fatalni zalezitost :-(((
Konkretne jsem chtel postavit jednotlacitkove IR DO k fotaku napajene
knoflikovou Lithiovou baterkou tak, ze by PIC spal, tlacitkem by se probudil,
parkrat rytmicky zablikal IR LEDkou a zase usnul. Bohuzel to nejde :-(((

Jakub Serych