OT: MSIE flamewar

Lukas Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Středa Březen 9 11:36:40 CET 2005

> 3) Jeste na jednu vec jsem si vzpomnel - v MSIE jde pomoci Ctrl+kolecko
> mysi rychla zmena velikosti pisma (pokud neni nastaveno pevne). V
> Mozille mi to nejde (doufam, ze nekecam).

Mozna to neni defaultne, ale kazdopadne se to da nastavit - v me Mozille
je to preferences/advanced/mouse wheel/control/make the text larger or
smaller.

(Z prechodziho mailu)
 > A vetsi komfort v Mozille? Tak s tim nesouhlasim - asi mate neco
 > nastavene jinak nez default, na rozdil ode me.

To rozhodne mam - mam to nastaveno tak, jak mi to vyhovuje.

Kdyz uz je tu flamewar - umi MSIE napriklad
- taby
- vyhledavani na strance pouhym napsanim textu
- vyhledavani v googlu/... zadanim do adresni radky
- zobrazeni zdrojoveho kodu stranky s barvenim syntaxe
- zobrazeni zdrojoveho kodu oznacene casti stranky
- korektne zpracovat CSS v XML
- filtrovani SPAMu (Mozilla mail)
... a dalsi?

Me skutecne prijde Mozilla komfortnejsi nez MSIE a rozhodne bych se k
nemu nechtel vratit - kdyz ho vyjimecne pustim kvuli nektere mizerne
napsane strance, tak u toho tecu ;-).

Lukas Grepl