OT: MSIE flamewar

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Středa Březen 9 11:10:55 CET 2005

mjfox@centrum.cz napsal(a):
> 3) Jeste na jednu vec jsem si vzpomnel - v MSIE jde pomoci Ctrl+kolecko
> mysi rychla zmena velikosti pisma (pokud neni nastaveno pevne). V
> Mozille mi to nejde (doufam, ze nekecam).
> Jinak jak jsem se prave docet na czila.cz - v Mozille by mela jit zmenit
> velikost pisma i kdyz je na strance pevne nastavena.

To neznam, ale ted mi to na FF taky tak jede.

> Drobna poznamka na http://www.czilla.cz/help/ktery-zvolit.html :
> (/Poznámka: Mozilla Suite není kombinací Firefoxu a Thunderbirdu, ale
> jde o naprosto odlišnou aplikaci./)

To neni, ale FF a TB vychzi z Mozilly. A protoze se rozviji nepomerne
rychleji, tak uz svoji "matku" predstihli. Ovsem kdyz budeme srovnavat
FF vs. MSIE a TB vs. OE, tak srovnavame programy, ktere jsou urcene pro
stejnou cinnost. Plna Mozilla ma jeste program na tvorbu webu a jeste
neco dalsiho, uz si to nepamatuji. Pouzivam ji uz jen na jednom PC,
jinde jsem presel na konbinaci Firefox a Thunderbird.

Martin Hanek