Symetrizacni clen pro 2,4GHz

Honza jan.kuba@seznam.cz
Úterý Březen 8 16:26:16 CET 2005

K WIFI YAGI - mam  okopcenou antenu co dodava RCD radiokomunikace a
naprosto perfektni zkusenosti. Dipol jsem zkousel delat i jineho
provedeni, nejlepe chodil ten origos se symetrizaci meandrem na pl.
spoji. Pokud jsem nahradil ten meandr klasickou sym smyckou ( je uz dost
kratka a dost jsem laboroval s delkou atd) nikdy to tak nebehalo, byly
tam dost podstatne rozdily. Taky jsem videl peodavat stejnou antenu s
dipolem ze semirigidu - napajeny je to rovnou - a prostedek dipolu ma
vykrizen prostredni vodic se stinenim toho semirigidu. Az bude cas
testnu to.
Dost lidi zapomina proti AP dat antenu vertikalne!
Antenu testuju na chate - stara mikrovlnka se zmensenym anodovym
napajenim magnetronu - dira ve dverich od toho 20 m testovana antena -
na jeji napajec pripojena detekcni sonda s mikroampermetrem. Krasne se
daji porovnavat anteny, testovat smerovost atd....
Honza