OT: Jak se vyrabel trabant

Dawid Ferenczy ferenczy@volny.cz
Úterý Březen 8 01:58:33 CET 2005

Puvodni   zprava   "Re:   OT:   Jak  se  vyrabel  trabant"  od  "Honza
(hw-list@list.hw.cz)" z 7. března 2005, 19:47:39,
msgid:422CA1CB.8050300@seznam.cz (1013 bajtu):

H> No jestli to tahate po dialup modemu, tak asi o to opravdu stojite.
H> Poslete  mi  adresu, vysmazim to na nejaky noname CD a poslu Vam to
H> postou.  To  bude  asi  cesta  nejmensiho  odporu.  Mam  i tu vetsi
H> (kvalitnejsi ) verzi puvodne jsem stahnul jen tech 90....ale pak se
H> nekdo hodil lepsi.... Myslim, ze to stoji za kouknuti! Honza

Diky,  ale  jak  jsem psal, dostahuji si to sam...jsem zvykly stahovat
takove objemy na dialupu, ale musi to tam vydrzet dele. Ja, pokud jsem
pripojeny,  stale  mam  vytizene cele pasmo, jinak mi prijde, ze mrham
penezi ;)

--
S pozdravem,
 Dawid Ferenczy