OT: Jak se vyrabel trabant

Honza jan.kuba@seznam.cz
Pondělí Březen 7 19:47:39 CET 2005

No jestli to tahate po dialup modemu, tak asi o to opravdu stojite.
Poslete mi adresu, vysmazim to na nejaky noname CD a poslu Vam to
postou. To bude asi cesta nejmensiho odporu.
Mam i tu vetsi (kvalitnejsi ) verzi puvodne jsem stahnul jen tech
90....ale pak se nekdo hodil lepsi....
Myslim, ze to stoji za kouknuti!
Honza