Programovani 18F1220

Lukas Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Neděle Březen 6 14:44:37 CET 2005

Takze to vypada, ze se mi to take podarilo vyresit - k PIKprogu jsem si
stahnul novy ovladaci software a vsechno jede jako z praku a u Presta
nakonec prece jen zabral ten blokovaci kondik (asi jsem ho tam predtim v
rychlosti pripojil nejak spatne nebo nevim). PicQuick ted nemam po ruce, tak
to zkusim prilezitostne.

Lukas Grepl

> Uz jsem mel radost ze budu mit o starost min, ale nakonec asi ne... Tedy
> zkousel jsem to s jednim kouskem ktery vykazuje stejne symptomy jako ten
Vas