Programovani 18F1220

Lukas Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Pátek Březen 4 19:36:57 CET 2005

> Tak jsem se k tomu vcera konecne dostal, zablokoval jsem napajeni 150n
> keramikou a svete div se - jede to jak z praku. Tak to vyzkousjte, mozna
> ten vas problem taky poresi.

Uz jsem mel radost ze budu mit o starost min, ale nakonec asi ne... Tedy
zkousel jsem to s jednim kouskem ktery vykazuje stejne symptomy jako ten Vas
(FFFF) a vysledek zadny - zkousel jsem PIKprog+ a Presto. Jeste jich jak
bude cas zkusim vic, mam jich tu odlozenou celou stangli...

... no nedalo mi to, zkusil jsech rychle jeste dalsi tri, ale opet s
nevalnym vysledkem - jen jeden z nich se po nekolika pokusech nechal
neprogramovat, nicmene to se mi obcas podarilo i drive, takze to neni nijak
prukazne.

Lukas Grepl