Jak se vyrabel trabant

AZE aze@seznam.cz
Pátek Březen 4 23:08:40 CET 2005

Kdyz jsme jeste meli R. Twingo, zacal blbnout starter, resp. obcas to
nechtelo startovat, neco cvaklo a dal nic. Napodruhe to slo. Domnival jsem
se, ze by to mohlo byt v jeho spinaci. Dodnes to nevim, ale ja jsem ten
starter nenasel.... :-) Auto uz nemame a kde ma stater dodnes nevim.
AZE

Mimochodem kdyz uz jsme u ruznych postupu demontaze, tak jsem jednou
potreboval u Audi demontovat starter, navod zacinal odpojenim kabelu,
povolenim sroubu... ale ja si rikal, ze mel spis zacinat demontazi
saciho potrubi... no smal jsem se tomu napadu jen do okamziku, kdy jsem
bral naradi a zacal potrubi demontovat...

Pavel