Jak se vyrabel trabant

Pavel pavel_t@centrum.cz
Pátek Březen 4 22:13:21 CET 2005

> Jinak sem si rikal jaký sou u forda volove ,ze musim pri vymene zarovek
> demontovat cele svetlo ale po tom co cem videl na VW Toua reg - tak sem si

Vy jste nevidel (nemenil) jak se meni zarovka v prednich svetlometech u
S120? Nevim jestli vsechny typy ale u Mka to znamenalo sejmout masku a
demontovat svetlomet.

Mimochodem kdyz uz jsme u ruznych postupu demontaze, tak jsem jednou
potreboval u Audi demontovat starter, navod zacinal odpojenim kabelu,
povolenim sroubu... ale ja si rikal, ze mel spis zacinat demontazi
saciho potrubi... no smal jsem se tomu napadu jen do okamziku, kdy jsem
bral naradi a zacal potrubi demontovat...

Pavel