AT89C2051 s OTP EPROM?

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Pátek Březen 4 17:51:34 CET 2005

Tento efekt jsem taky u 89C2051 videl, ale nebylo to na desce, kterou bych
navrhoval ja. Tehdy jsem toho Atmela jen programoval. Nutno rict ze deska
byla opravdu strasna. Vsechny spoje vcetne zemi tenke, spinace primo spojene
s procesorem byly az 5 m daleko (i kdyz vedene stinenymi kabely). Po roce
provozu se odmazalo par bajtu programu. Udelal jsem to nejjednodussi co slo.
Po naprogramovani jsem pamet zamknul proti dalsimu zapisu (pred tim ani
tohle nebylo). Procesor tam beha uz asi 5 let a v pohode. I kdyz taky bych
se primlouval za poradne navrzenou desku :-))
Andel

----- Original Message -----
From: "Zdenek" <zdej@atlas.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, March 04, 2005 8:12 AM
Subject: Re: AT89C2051 s OTP EPROM?

Presne receno nikoliv flash pamet, ale MCU s flash pameti nema EMC. Ani
mi nejde o nejaky certifikat, ale o funkcnost. Uz se mi stalo (1 pripad
z 50), ze pri nejake kolizi (zkratu) v silove casti el. zarizeni doslo
nejen k vyhozeni jistice, ale i k poskozeni obsanu flash. Pokud je to
nasazeno v prumyslovem provozu a vzdaleno stovky km, je to docela problem.
Mozna jsou i jine cesty (stinena krabicka, jina konstrukce, atd). Zmena
MCU mi prisla jednodussi.

Zdenek