AT89C2051 s OTP EPROM?

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Březen 4 09:34:58 CET 2005

Zdenek wrote:
> Reset je reseny MCP101-475HI, ale ten kond 1nF mi nejak unika. To mate
> vyzkousene z praxe nebo to doporucuji nekde v DS?
>
> Nakonec to muzu vyzkouset: pouzit patici s vestavenym 68nF a na volnou
> pozici dat 1nF.

68-100nF moze byt z nevhodneho materialu pre RF blokovanie, ak tam mate
vyznamne RF rusenie. Ale to by som sa potom poobzeral uz aj vseobecne po
tom, ako je vyroutovane napajanie a zem.

Este moze byt problem s nabiehanim oscilatoru. Reset u '51 MUSI trvat
aspon 12 kmitov oscilatora, ak skonci skorej ako nabehne oscilator, su
problemy.

wek