OT: Jak se vyrabel trabant

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Pátek Březen 4 10:41:41 CET 2005


Neni nad dobre mirenou ranu kladivem, ti se da opravit temer vse :-)
Taky mi to prijde na tu dobu jako docela normalni vyrobni postup, holt hodne
lidske prace bez PICu a ATMELu


-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of pyjan
Sent: Friday, March 04, 2005 10:24 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Jak se vyrabel trabant


co je na tom tak špatnýho?
Pokud byla klikovka vyvážená, tak je v principu jedno, jak toho bylo
dosaženo. Jo, tenkrát dokonce nebyly krumpáče a lopaty vybavené
procesorem a počítalo se na takovém divném pravítku bez baterií a
procesoru PIC.

Před 90ti lety se karoserie dokonce hoblovaly hoblíkem na dřevo a potah
se sešíval sedlářskou jehlou.
Před 60ti lety se sváry a nerovnosti na karoseriích překrývaly cínovou
pájkou.


Radek Vicek napsal(a):

>Je to OT, ale kdo to nevidel neuveri. Tohle jsem si nepredstavoval ani v
>nejcernejsich snech.
>
>Zde http://zd.cgi.cz/Trabant-MediumQty.wmv je 91MB (38minut) video
dokumentu
>z tovarny. Specialne nektere postupy berou dech (vyvazovani klikovky dobre
>mirenou ranou kladivem, spary v kastli delane rozbruskou atd.)
>
>RadekCX - http://rvsoft.wz.cz
>
>
>
>_______________________________________________
>HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
>Hw-list@list.hw.cz
>http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
>
>

_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
Hw-list@list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list




Další informace o konferenci Hw-list