OT: Jak se vyrabel trabant

pyjan pyjan@tiscali.cz
Pátek Březen 4 10:23:47 CET 2005

co je na tom tak špatnýho?
Pokud byla klikovka vyvážená, tak je v principu jedno, jak toho bylo
dosaženo. Jo, tenkrát dokonce nebyly krumpáče a lopaty vybavené
procesorem a počítalo se na takovém divném pravítku bez baterií a
procesoru PIC.

Před 90ti lety se karoserie dokonce hoblovaly hoblíkem na dřevo a potah
se sešíval sedlářskou jehlou.
Před 60ti lety se sváry a nerovnosti na karoseriích překrývaly cínovou
pájkou.