Wolframovy vrtak

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Březen 3 08:59:09 CET 2005

>Jinak s tvrdokovovými (wolframovými ? je wolfram tvrdokov ? nebo se jedná
spíše o nějaký karbid

Wolfram je folfram zakladni to chemicky prvek presneji kov, jeho tvrdost je
7.5 a ma vysoky bod tani 3422C.
Pridava se do oceli, kde zlepsuje jejich mechnicke vlastnosti [napr.
rychlorezna ocel] a odolnost proti korozi.

> špičková (Dremel)
Pokud tim myslite takove to cudo z OBI tak to az tak spickovy vyrobek neni
alespon ten kus co jsem si v OBI prohlizel hazel vice nez slusne.