Wolframovy vrtak

Kručinský Ladislav ladislav.krucinsky@linde-mh.cz
Středa Březen 2 21:27:23 CET 2005

Zdravíčko.
Koukal jsem do www stránek GESu a mají tam položku HMF08 - vrták / fréza tvrdokovová na plošné spoje a stojí to 230,- s DPH. Je to ten kopinatý vrtáček o kterém jste hovořil, nebo je to něco jiného ?
Jinak s tvrdokovovými (wolframovými ? je wolfram tvrdokov ? nebo se jedná spíše o nějaký karbid ?) vrtáčky mám taky smutné zkušenosti, ač mám vedení vrtačky 100% a samotná vrtačka je taky špičková (Dremel). Problém u mě byl v tom, že se mi asi nedaří ten plošák při vrtání udržet bez pohybu.
Ten kopinatý vrtáček se jmenuje kopinatý vrtáček i u Proxxonu ? Abych nebyl v OBI za blba...
Díky.

Kručinský