Re: Atmel ED2 - DMX přijem

MK info@mcu.cz
Úterý Březen 1 22:47:55 CET 2005

> Pokud jsem to správně pochopit použiji klasický
> UART  a budu sledovat bit RD8 a když uzřím že je v H je to pro mne
> signálem
> že mám přečít SBUF a mám platný byte DMX kanálu  ??
>
> Když jsem si prohlížel specifikaci a pruběhy DMX přišlo mě
> to složitejší ale to víte mladý a hloupý o:))

Mhh, tak jeste jednou a pomalu :-))

DMX vlacek zacina dlouhou mezerou v "0"- BREAK
- sestupna hrana je vlastne zacatek start bitu - UART nasampluje same nuly,
vcetne 9b,
ktery ulozi do RB8 a je nulovy. V pripade "normalniho" datoveho byte se do
RB8 presouva stop bit,
ktery je zase vzdy v "1". Jediny problem muze byt v okamziku, pokud by
nahodou 89ED2
mela nejaky "vylepseny" UART, ktery by komtroloval framing error.

Vlastni algoritmus prijmu je pak uz jednoduchy - nejak takhle

      ORG    0023H; Preruseni od UARTu
                                          ;
Intdmx:
                CLR     RI
                JB    RB8 , ADRCOUNT                ; ?? datove bajty

                BREAK - tady se procede inicializace vlacku ????

                RETI

Adrcount:

                tady se napocita adresa a prijmou odpovidajicidata

Endin:          RETI                                ;
                                          ;

S pozdravem
MK