Re: Atmel ED2 - DMX přijem

magixe magixe@volny.cz
Úterý Březen 1 22:36:11 CET 2005

Jejda pane Kostomlatský , zdravím Vás,
No nevím jaký Nick máte na mysli ale
ten Váš je zatím nepřekonán MCM
s oblibou ho používám MistrČernéMagie o:))

Takže diky Vám za něj a též děkuji za info ohledně
DMX.

No nejde o zakázku ze které bych si zakoupil
nový mercedes nýbž kamarádovi dodělam onen
světelný efekt. Tedy spíše předělam -možná.
Odměnou bude pro zajímavost maximálně
tak opice v sobotu ráno o:))

Tímto musím souhlasit že s pomocí zdejšího
kolektivu a předem vše diky za info..

Ale k věci ..

Pokud jsem to správně pochopit použiji klasický
UART  a budu sledovat bit RD8 a když uzřím že je v H je to pro mne signálem
že mám přečít SBUF a mám platný byte DMX kanálu  ??

Když jsem si prohlížel specifikaci a pruběhy DMX přišlo mě
to složitejší ale to víte mladý a hloupý o:))

Diky
MCM