Admin ano nebo ne? RE: Paralelni konference

LuKas hradlo@atlas.cz
Středa Červen 29 08:22:42 CEST 2005

Jsem jednoznacne pro - poslední dobou se to neda cist. Videl bych to tak, ze
hrisny prispevatel :-) by nebyl vyrazen na porad ale na nejakou dobu - třeba
mesic...

Za asi 7 let, co tyhle konferu ctu je to poslední dobou vůbec nejhorsi a
konfera se da cist jen stylem "oznacit vse jako prectene" .... :-(

LuKas