Admin ano nebo ne? RE: Paralelni konference

Tomáš Pípal dargos@seznam.cz
Úterý Červen 28 22:11:41 CEST 2005

K vcerejsku, stacilo by aby zdejsi lide pote co admin vyhlasi STOP se
tohoto drzeli a na thread uz prestali odpovidat.
Navrhuji aby nejaky filtr zpravy ze STOP threadu mazal a dal uz
nepoustel do konfery. Obcasne OT neni na skodu, ale nesmi to prekrocit
urcitou miru.

Radek a Petra Vickovi napsal(a):

>Budu se to snazit umravnovat primerene, ale nekompromisne. Premyslel jsem o
>tom a vetsinou problem vznikne az v okamziku kdy se do vlaken zacnou
>zatahovat osobni politcke nazory, ktere posleze prejdou v typicke nekonecne
>pivni kecy.
>
>I ja sam jsem tady obcas zvednul nemistnou debatu, ale tohle i mne donuti
>jit do sebe a nedavat spatny priklad.
>
>Dnesni stenata je snad jen vyjimecny ulet, ktery nebyt toho co se tu delo
>predtim by vubec nevyvolalo zadnou reakci - koneckoncu je to jeden vyjimecny
> [...]

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 0526-1, 28.06.2005
Testovano: 28.6.2005 22:11:45