Paralelni konference -- Re: OT: daruji stene - nechcete?

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Středa Červen 29 06:51:43 CEST 2005

Tezko rict, na skodu by to asi nebylo, ale nevim jak poctive by se to
todrzovalo. Kdyz se tu probira neco z elektroniky cemu neroziumim
nebo co me nezajima tak to taky proste jen ignoruju a nedovedu si
predstavit, ze by se primel tomu prirazovat nejake body.

Ne nekterych konferencich to takhle funguje, prirazuji se tam procenta
prispevku i jednotlivym autorum. Nic z toho nevyplyva, jen ten
"rating" zobrazeny u kazdeho jmena.

Ales Prochaska