Paralelni konference -- Re: OT: daruji stene - nechcete?

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Středa Červen 29 00:52:39 CEST 2005

Co takhle ten mnou navrhovany link k oznaceni, kliknutim, za sracku
zrealizovat, ale pouze na zaklade vysledku pridavat do subjektu nejake cislo
vyjadrujici hodnoceni daneho odesilatele, zpetna vazba by u normalniho
jedince byla zajistena - dal by nepsal to, o cem ma dukaz ze ostatni lidi
nezajima az obtezuje a ja bych si na zaklade tohohle ratingu mohl vybirat co
chci a co nechci cist.
Opravdu mi to neprijde jako uplne zavrzenihodny napad.
Jakub