RE: Tak už se blbne nejen v oblasti High-End audio

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Středa Červen 29 00:29:05 CEST 2005

Aha, díky.
Tak to jsem zase o kus chytřejší. Dosud jsem žil v domění, že pokud je
kabel dost dobrý na tahání 100Mb nebo 1Gb Ethernetu, tak se dá použít i
na tahání videa. Metr je za pár kaček.

Jinak osobně mám celkem luxusní domácí kino, spoj mezi projektorem a DVD
přehrávačem mám řešený samo-domo kabelem vyrobeným z dvojitě stíněného
koaxu (tedy dva kabely, protože spojení je přes S-VHS konektor) Belden
kterým se kdysi tahal Ethernet a nějak si neumím představit, že by to
mohlo hrát lépe, jasněji, ostřeji nebo barevněji. A to mám obraz široký
přes tři metry.

Zdraví PavelK