Ceska Televize a poplatky

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Červen 27 13:22:13 CEST 2005

Brzo to bude realita, v nemecku se uz plati dane z vlastni studny.
Je treba pochopit, ze v tomto state je cca 1milion statnich a
verejnopravnich uredniku, kteri tvori zakony a ti si prece neuriznou vetev
na ktere sedi.

Kdyz uz tu jede takove totalni OT.
Zamyslete se nad zakonym pojistenim zodpovednosti to je bussines jak prase,
misto aby se patilo za ridice tj aby si ho platil ridic , ktery jako jediny
muze zpusobyt skodu , plati se za auto a jeste to je navazano na obsah
motoru. Presne podle hesla cim vic mas aut a cim vrazsi tim vic nam
prispejes. K dokonalosti po prispiva system, kdy pojistovny jedou na tzv
primereny zist a ten je x % z obratu a tak se pojistne zvysuje a zvysuje, ti
spravni kamaradi z toho rejzuji a rejzuji.
Co rikate dani z nemovitosti, dani z prevodu nemovitasti nebo dani dedicke
to je take uzasne motivacni system.
Nejlepsi holt je byt totalni socialni pripad.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Krafcik
Sent: Monday, June 27, 2005 1:02 PM
To: HW-news
Subject: Re: Ceska Televize a poplatky

Na to musím reagovat vzpomínkou na pány Markoviče a Andrásyho, kterým se
povedla asi před 18 lety v bratislavském rozhlasen docela dobrá sociální
studie. Dali si tu práci a sehnali si telefonní čísla lidí, kteří měli okna
blízkou lampy veřejného osvětlení. Pak jim volali jako zaměstnanci
magistrátu a chtěli příspěvek na provoz veřejného osvětlení, protože mají
okna situovaná tak, že můžou světlo využívat v bytě.

Našlo se strašně moc lidí, kteří ani neřešili, jestli je to právně
podložené, ale měli starosti, jestli budou volat i sousedům a jestli na ně
mají číslo, že by jim ho nadiktovali a tak. Taky se pár chytřejších zeptalo,
jak to bude s lidmi bez telefonu, jestli boudou mít světlo zadarmo.

Na to jsem si vzpoměl, když čtu rádoby vychytávky typu TV karta,
zablombovaný anténní vstup, koukám jen na Novu/satelit a tak.

jit z VS rovnou do duchodu :-).