Ceska Televize a poplatky

Pavel Krafcik pavel.krafcik@seznam.cz
Pondělí Červen 27 13:02:16 CEST 2005

Na to musím reagovat vzpomínkou na pány Markoviče a Andrásyho, kterým se
povedla asi před 18 lety v bratislavském rozhlasen docela dobrá sociální
studie. Dali si tu práci a sehnali si telefonní čísla lidí, kteří měli
okna blízkou lampy veřejného osvětlení. Pak jim volali jako zaměstnanci
magistrátu a chtěli příspěvek na provoz veřejného osvětlení, protože
mají okna situovaná tak, že můžou světlo využívat v bytě.

Našlo se strašně moc lidí, kteří ani neřešili, jestli je to právně
podložené, ale měli starosti, jestli budou volat i sousedům a jestli na
ně mají číslo, že by jim ho nadiktovali a tak. Taky se pár chytřejších
zeptalo, jak to bude s lidmi bez telefonu, jestli boudou mít světlo zadarmo.

Na to jsem si vzpoměl, když čtu rádoby vychytávky typu TV karta,
zablombovaný anténní vstup, koukám jen na Novu/satelit a tak.