Ceska Televize a poplatky

Martin Malý martin.maly@gmail.com
Pondělí Červen 27 12:44:06 CEST 2005

Ted me napadla takova kulisarna:

Vyrobim zarizeni, "televizni prijimac", z krabice od bot, kusu syra,
provazku a dvou veverek. Podle litery te judikatury bych z toho mel
platit poplatky, protoze jsem to vyrobil ke sledovani televizniho
vysilani a to, ze to jaksi neni technicky zpusobile na veci nic
nemeni.

Castokrat jsem si rikal, jak je fajn, ze jsem programator a  nejsem
treba, nedopoustej Pambu, pravnik. :)

M.M.