Re: Ceska Televize a poplatky

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Pondělí Červen 27 11:28:29 CEST 2005

Podle mého je blbost projíždět městem a měřit. Jednoduší je kouknout do oken a podle osvětlení odhadnout vlastnictví televize. Stejně na 90% domácností televizi má. Pak lze spojit funkci odečtu plynoměru-elektroměru-vodoměru-(proměření telefonní linky) s vyhledáváním televizí.

 Mne spíše zaráží, jak stát tvrdí že ČT1 a ČT2 je veřejnoprávní, navázaná na stát, ale nechce ji podporovat z daní občanů, neboli navázat na státní rozpočet. To co se praktikuje, tak je jen další způsob jak z lidí tahat peníze a nedostat to do statistik.

Radek