Ceska Televize a poplatky

Martin Malý martin.maly@gmail.com
Pondělí Červen 27 10:31:09 CEST 2005

Aha, jestli se dobre pamatuju, tak magicke cislo 15625 ma neco s PAL,
ne? :) Ale stejne - mohu mit i CRT "naladeny" na teto frekvenci, takze
i zachyceni tohodle kmitoctu nedokazuje vlastnictvi televize...

Kdyby se radeji zavedla "dan z verejne sluzby", bylo by to bez
problemu a vopicaren. Takhle se budou dohadovat kdo televizi ma a kdo
nema, budou se budovat site praskacu, nakladna technika bude projizdet
ulicema a vubec - mam dojem, ze tento zpusob je ponekud neefektivni.
Stejne je to jen skryta dan...

M.M.