Ceska Televize a poplatky

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Červen 27 09:43:46 CEST 2005

To jeste nic není proti dansku, tam se plati TV poplatek v prepoctu cca
9000Kc/rok a po neplaticich se intenzivne patra za pouziti vyhledavacich
detekcnich vozu a tak po mestech jezdi patraci vozy a srovnavaji databaze
platicu s faktickym stavem) Proti nim existuje hnuti odporu, zvlaste dobre
organizovane u mlade generace kdy první v ulici, ktery zaznamena vyhledavaci
vuz informuje sve sousedy a ti další, pricemz vsichni hromadne vypinaji sve
pristroje a cekaji az nenavideni fasisti hledajici ilegalni telekomunikacni
material odjedou. Jako druha moznost se vyuziva sit konfidentu a placenych
donasecu. Mam dansko rad fakt kouzelna země, na druhou stranu se tam da jit
z VS rovnou do duchodu :-).

>Pánové, Vaše (resp. naše) rozhořčení je sice veliké a oprávněné, ale
neházejte to na bolševiky. Když jsem žil v Anglii, taky jsem musel
>platit, a to se ani neptali, jaké mám občanství. Za nezaplacený poplatek je
tam dost tvrdá sankce a hned soud - neznalost zákona nikoho

Zkousel jsem podobny judikat najit a ac mam k dispozici kompletni judikaturu
k 1.4.2005 neuspel jsem.
Nicmene uvadena souvislost s predelavanim zbrani z poloautomatu na full
automaty nesedi. V soucasne dobe plati, ze za nepredelatelne, ktere je mozne
prodavat ve volnem prodeji, se povazuji ty zbrane k jejichs predelani je
nutne ne zcela bezne vybaveni a ne zcela bezne odborne znalosti. Ono to
totiz jinak definovat nejde prakticky kazdou poloautomatickou pistoli a
vetsinu pusek predelat lze a v podstate na to potrebuje te jen slusne
vybavenou nastropjarskou dilnu a trochu informaci.