Ceska Televize a poplatky

Pavel Gabris Pavel_Gabris@eu.panasonic.com
Pondělí Červen 27 07:03:51 CEST 2005

Pánové, Vaše (resp. naše) rozhořčení je sice veliké a oprávněné, ale
neházejte to na bolševiky. Když jsem žil v Anglii, taky jsem musel platit,
a to se ani neptali, jaké mám občanství. Za nezaplacený poplatek je tam
dost tvrdá sankce a hned soud - neznalost zákona nikoho nezajímá. (Pro
zajímavost : platí se jiná taxa pro černobílé (!) a barevné televizory -
dokonce to chodí (nevím, jestli namátkově, nebo dle tipařů) kontrolovat po
bytech. Je tady naštěstí jedna zábrana - když o ni víte: kontrolór může do
bytu jedině na vaše svolení. Oni ale už znají různé finty, jak se vetřít,
protože stačí, abyste ho pustili přes práh, a už se to považuje za
povolený vstup.)

Pavel Gábriš

Panasonic AVC Networks Czech, s.r.o.
U Panasoniku 1,   320 84  Plzeň
Czech Republic

tel.:   (420) 378 211 572
fax:   (420) 378 211 515
mob.:(420) 721 031 793
mail: pavel.gabris@matsushita.cz

Ales Prochaska <prochaska@alsoft.cz>
Sent by: hw-list-bounces@hw.cz
26.06.2005 22:28
Please respond to
HW-news <hw-list@hw.cz>

HW-news <hw-list@hw.cz>
cc

Subject
Re: Ceska Televize a poplatky

Ajaj, zpet, citoval jsem blby zakon, omlouvam se. Byl novelizovan a
pribyly tam ruzne bolsevicke dodatky, jako ze "bez ohledu na zpusob
prijmu". Uz jsem zticha a nebudu se plest pravnikum do remesla,
podivejte se na to radeji sami.

Ales Prochaska

--
Best regards,