chlazeni diod. mustku

Tomáš Pípal dargos@seznam.cz
Neděle Červen 26 22:41:22 CEST 2005

Proc na ty mustky mustky davat specialni chladic nebo leteckou vrtuli?:-)
Ten hlinikovy case je uz sam o sobe perfektni chladic, jeden mustek bude
mit ztratovy vykon: 2*dioda po 0,7V * 10A = 14W
Prisroubuj to k tomu casu do tech direk, klidne i bez mazani vodivou pastou.

Tomáš Skočdopole napsal(a):

> Zdravim!
>
> Abych nezapomnel pochvalit GME  - uz mi ty soucastky prisly. Poslali
> vsechny chybejici. Takze sice mensi problemy ale nakonec vse OK.
>
> Chtel bych se s Vami poradit:
> Problem Vam ukazu nazorne na fotkach :o)
>
> Mam tuto hlinikovou krabici:
> http://i-like-x.vasko.cz/DSC00831.JPG
>
> a tyto usmernovaci diody:
> http://i-like-x.vasko.cz/P1200210.JPG
> Jsou to 250V 35A  (v GME ozn.: B250C35000)
> Bude jimi tect 16V/ max 10A trvale
>
> Chtel bych je pridelat do te krabice na boky do techto dvou direk
> uprostred steny.
> [...]

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 0525-5, 25.06.2005
Testovano: 26.6.2005 22:41:23