chlazeni diod. mustku

Tomáš Skočdopole hoppik@seznam.cz
Neděle Červen 26 22:16:26 CEST 2005

Zdravim!

Abych nezapomnel pochvalit GME  - uz mi ty soucastky prisly. Poslali vsechny chybejici. Takze sice mensi problemy ale nakonec vse OK.

Chtel bych se s Vami poradit:
Problem Vam ukazu nazorne na fotkach :o)

Mam tuto hlinikovou krabici:
http://i-like-x.vasko.cz/DSC00831.JPG

a tyto usmernovaci diody:
http://i-like-x.vasko.cz/P1200210.JPG
Jsou to 250V 35A  (v GME ozn.: B250C35000)
Bude jimi tect 16V/ max 10A trvale

Chtel bych je pridelat do te krabice na boky do techto dvou direk uprostred steny.
Na kazdy bok 2 mustky.
http://i-like-x.vasko.cz/DSC00836.JPG

Tloustka steny krabice:
 http://i-like-x.vasko.cz/DSC00835.JPG

Chci se zeptat, zda dokaze ta krabice tyto diody uchladit. A ma cenu tam napatlat nejakou teplovodivou pastu?
Nebo radsi pouzit nejaky spesl chladic?

Jeste bych se potreboval zeptat, zda nekdo nevi max, proud ktery snese tato patice na rele: V katalogu jsem to nikde nenasel.
http://i-like-x.vasko.cz/P1200215.jpg
http://i-like-x.vasko.cz/P1200214.jpg

Predem Vam moc dekuju za help!