Připojení televize k PC

Sasa - Viky - Svobodova viky@zdravotnici.cz
Neděle Červen 26 19:53:20 CEST 2005

Hezký večír,

    podle toho co píšešte to vypadá na zemní smyčku. Ty potvory se
najdou všude a v naprosto nemožných situacích. Zkusila bych do anténího
svodu dát buď oddělovací trafo a nebo dva kondenzátory. Případně se
podobná "krabička" dá i koupit hotová.

    Parametry trafa Vám neporadím, protože je netuším, ale jednak to tu
už jednou bylo (či spíše více krát) a třebas si to umíte najít sám (nebo
spočítat) případně se najde někdo kdo se právě neprobudil, jako já, a
umí VF techniku :-)

					Saša K. Svobodová - Viky

               web: http://www.zdravotnici.cz
      soukromý web: http://www.sasa.zdravotnici.cz

              mail: viky@zdravotnici.cz
                    sasa.svobodova@centrum.cz
      mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz  - max 120 znaků !!!

               ICQ:  260 344 186

hondal@centrum.cz wrote:

> Dobry den,
> Rozhodl jsem se ze si pripojim k pocitaci televizi kvuli pohodlnejsimu
> sledovani filmu. Pocitac je pripojen klasickym koaxem na scart
> konektor televize kam je pripojena jeste stinena dvojlinka se zvukem.
> Vsechno funguje celkem pekne ale ma to drobny problem a to ten ze
> pokud je do televize zaroven pripojena antena (od kabelove televize)
> tak zvuk strasne bruci a obraz je znacne pruhovany. Pokud antenu
> odpojim je vsechno v poradku. Uplne to same to dela i v pripade kdyz
> je pocitac, bednicky i televize zapojeny ve stejne zasuvce. Nakonec
> [...]

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0525-5, 25.06.2005
Testovano: 26.6.2005 19:53:29