Připojení televize k PC

hondal@centrum.cz hondal@centrum.cz
Neděle Červen 26 19:37:46 CEST 2005

Dobry den,
Rozhodl jsem se ze si pripojim k pocitaci televizi kvuli pohodlnejsimu sledovani filmu. Pocitac je pripojen klasickym koaxem na scart konektor televize kam je pripojena jeste stinena dvojlinka se zvukem. Vsechno funguje celkem pekne ale ma to drobny problem a to ten ze pokud je do televize zaroven pripojena antena (od kabelove televize) tak zvuk strasne bruci a obraz je znacne pruhovany. Pokud antenu odpojim je vsechno v poradku. Uplne to same to dela i v pripade kdyz je pocitac, bednicky i televize zapojeny ve stejne zasuvce. Nakonec sem to provizorne vyresil tak ze mam na antene vypinac kterej vypnu kdyz se chci divat na film s PC. Ale byl bychrad kdyby to slo vyresit nejak lip... Poradite mi nekdo ?

Predem diky za odpovedi