OT pri patku: branne cviceni

Prichy prichy@volny.cz
Sobota Červen 25 13:01:57 CEST 2005

Pane Jiri,

1) je tu sance, ze reditel skoly si uvedomuje (i pres dnesni
nekomunistickou dobu) jistou
    zotpovednost (na rozdil od politiku apod.)
2) co jste jiste uznal, muze se stat cokoli, pozar apod., pak verim
tomu, ze i stara maska
    muze byt lepsi nez zadna..
3) k tomu politickemu podtextu, videl jste film Policajt ze skolky? S
Arnoldem Swarzeneggerem?
   Pokud ano, tak tam je videt nacvik evakuace materske skolky.

Takze tento film, bych nedoporucil nikomu z Vas !!!! :-D Mohla by to byt
propaganda.

(propaganda - vlastne neni v zadnem americkem filmu :-))))) )

Jinak co se tyce nasi zeme, tak je do strareho (mozna s malym  upgradem)
harweru
je nahravan novy softwer :-D

velmi usmevny thread ;-)

Prichy

PS: neberte to prosim osobne, ale stejne malinko pozitivniho mysleni
tomu chybi