OT? : Odraz signálu z WiFi antény od skla?

Honza jan.kuba@seznam.cz
Pátek Červen 24 23:25:12 CEST 2005

2,4GHz prez sklo prochazi spatne. Vubec maximalni vf utlum maji nova
vakuovana skla - snad maj na sobe nejakou kovovou vrstvicku.
Co se tyce odrazu nevim. O utlumu se muzete presvedcit: dejte strep z
inkriminovaneho okna do mikrovlnky ( i s nejakou "zatezi" - hrnecek s vodou)
pokud se samotne sklo ohreje , absorbuje tedy vf energii. Dokonce mate i
stejny " testovaci" kmitocet.
Na pokusy s odrazem / utlumem prez sklo/  bych take pouzil mikrovlnku (
opet se zatezi, pootevrena dvirka, proklemovane kontakty ) a antenu s vf
detekcni sondou a mikroampermetrem. V bezpecne vzdalenosti mikrovlnka
jako vysilac, pak kus skla a sledovat, co se deje s ruckou microAmetru...
Pocitam, ze by to slo spocitat, ale myslim, ze z vyrobce sklenenych
tabuli tezko dostanete index propustnosti /odrazu/ svetla, natoz vf na
ruznych kmitoctech.
Honza