OT? : Odraz signálu z WiFi antény od skla?

Tomáš Vymětal vymetalt@snt.cz
Pátek Červen 24 19:37:41 CEST 2005

U normálního okna (ještě wod totáče) jedu s cantenou cca 1 km vzdálenej
vysílač pod úhlem cca 80°. Donedávna jsem byl píchlej na anténu pod cca
15° vůči oknu, cca 100m, ale ten signál fuj... moje zkušenost tedy zní,
snažit se o co "nejpravější" úhel ;)

T.V.