OT pri patku: branne cviceni

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pátek Červen 24 17:43:35 CEST 2005

Je to tak, mohl jsem být a nemusel. Pro svou obhajobu můžu podotknout, že
jsem se narodil v roce 1981, takže jsem to nemohl stihnout... ;)

Ad PS: Mně akorát vadí ty připomínky komunismu. Ač jsem si ho moc neužil,
nikdy bych nechtěl, aby se ta doba opakovala.

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death