OT pri patku: branne cviceni

MK info@mcu.cz
Pátek Červen 24 17:29:42 CEST 2005

> Důležitý jsou slova "dost možná", znamená to, že ředitel mohl být za
> totáče
> vysoko postavený komunistický prase a prostě si chtěl připomenout
> historii.
> Nebo tomu taky tak není a prostě chtěl pro děti připravit zábavný den,
> potom
> ho IMHO blbě nazval...

Ja tak, tak to mi vlastne nic nebrani zformulovat: "ze dost mozna jste byl
za totace
naprosto stejne, rude zbarvene podsvince, ktere hbite prebarvilo"

Ne ze to vemete jako urazku, vzdyt je tam to kouzelne "dost mozna" :-))))

Pritom vyvozuji pouze ze stejne  bezobsazneho naznaku jako Vy.
Jenze ted se to netyka toho anonymniho reditele, ale konkretne Vas.
Tak se jiste neopomenete branit a kopat okolo sebe presumpci neviny
a dalsimi lidskymi pravy, ktere dozajista mate a nesmeji Vam byt upirana.

Jo, jo vsechno je relativni :-))))))

S pozdravem
MK

PS: lidi, kde se ve Vas bere (nejen v patek) ta zloba ?????