zpomalení? procesoru

Halen halen@seznam.cz
Pátek Červen 24 08:42:43 CEST 2005

Urcite bych vetraky neobracel. Spis bych pridal vetrak-y, ktere budou
vzduch do bedny foukat pres filtr. Tim se zamezi nasavani vzduchu pres
skviry ve skrini...

Skvele funguje reseni s pomalobeznymi vetraky:

1 z boku fouka do skrine (na VGA a CPU)
1 ve predu fouka do skrine (pod HDD)
1 vzadu pod zdrojem fouka do skrine
1 nahore odsava vzduch ze skrine (umisteny horizontalne, uprostred
horniho krytu)
1 zdroj odsava vzduch ze skrine

Takhle to doma mam a vetraky se toci velice pomalu, takze nejsou skoro
slyset. Kdyz potrebuji pretaktovat, tak pustim regulaci vetraky naplno,
coz je sice slyset, ale pri hrani her kde mam volume trosku vic, tak to
nevadi :-)

btw: a co si Kefalin predstavujete pod takym slovom horizontalny?

Honza.