eagle 4.0 - kdo opravdu umi

Lukas Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Čtvrtek Červen 23 17:00:18 CEST 2005

> Na schematicke znacce ty piny naskladejte tak, aby navazovaly jeden na
> druhy. Tim se vytvori elektricke propojeni. Pri ERC to sice bude hlasit
> varovani, ale je to funkcni reseni - a vzhledem k tomu, ze jsem to tak
> videl i v originalnich knihovnach, tak zrejme jedine mozne.
> Jeste me teda napada druhe reseni a to je, ze z pinu udelate napajeci a
> pak by se mely prislusne propojovat automaticky - ovsem i na ruznych
> soucastkach, coz nemusi byt zadouci.

Tak jsem to zrovna dneska potreboval a zjistil jsem ze nemam tak uplne
pravdu - vypada to ze jedine reseni aby se to propojovalo automaticky je
to druhe ktere jsem uvedl, ovsem se vsemi jeho nectnostmi. Jinak je to
mozne udelat tak jak jsem napsal vyse, ale pak je potreba piny stejne
jeste propojit na schematu rucne.

Lukas Grepl