eagle 4.0 - kdo opravdu umi

Lukas Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Úterý Červen 21 23:14:29 CEST 2005

> potrebuji poradit jak udelam propojeni 5ti pinu na pouzdre do jednoho na schematicke znacce?
> ledA pripojit na leda@1, leda@2, leda@3. Jde to, vubec? Samozrejme to potrebuji udelat tak, aby kdyz udelam ve schematu pripojeni pinu ledA, tak v router propoji vsechny tri skutecne piny (leda@1 .. 3)

Na schematicke znacce ty piny naskladejte tak, aby navazovaly jeden na
druhy. Tim se vytvori elektricke propojeni. Pri ERC to sice bude hlasit
varovani, ale je to funkcni reseni - a vzhledem k tomu, ze jsem to tak
videl i v originalnich knihovnach, tak zrejme jedine mozne.
Jeste me teda napada druhe reseni a to je, ze z pinu udelate napajeci a
pak by se mely prislusne propojovat automaticky - ovsem i na ruznych
soucastkach, coz nemusi byt zadouci.

Lukas Grepl