Deska po blesku co s ni?

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Čtvrtek Červen 23 07:57:52 CEST 2005

> Jina situace je v profi sfere. Pokud zarizeni prodelalo neco tak
> kritickeho, jako uder blesku nebo totalni zaplaveni (to nejlepe pod
> napetim...), vznika automaticky potencialni problem typu casovana bomba
> (popsano panem kolegou). V takovych pripadech se vzdy museji delat
> rozsahle a mimoradne dukladne testy a zkousky a ani tak si nemuzete byt
> jisty, ze tam neni skryty problem. Oprava je draha a ma smysl napr. v
> pripade unikatnich zarizeni, velmi drahe nahrady apod. Vzdy je nutno
> nejakym zpusobem "osetrit" vyssi miru rizika nasledne poruchy.

S tim pochopitelne souhlasim, z puvodniho dotazu mi ale nebylo jasne, zda se
jedna o soucast bastlu, nebo o profi zarizeni na kterem je nekdo zavisly.
V nemocnici nebo elektrarne bych to pochopitelne vubec neresil a ta deska by
se sla podivat, jak se bydli v popelnici, tedy pokud by nebyla soucasti
reklamniho poutace na zdi.
Nekdy, pokud to opet neni kriticke zarizeni je vhodne, ikdyz vime, ze jiz na
nej neni 100% spolehnuti, nechat ho pracovat a tak si vydelat na nahradu :-)
Jedinne co z meho prispevku tedy plyne, je ze se to neda zhodnotit
pausalne :-)))))
Jakub