Re: Zpracování zvuku na mém notebuku

Snehulak snehulak@gmail.com
Středa Červen 22 20:58:20 CEST 2005

v dnesni dobe bych to spis postahoval z internetu to by musely byt jo
rarity ktere bys nenasel. ja semtam stahuju nejake okrajove zanry a
sehnat uz se da opravdu vso a myslim , ze je to daleko min pracnejsi a
pokud je to z vinylu tak 128kbps mp3 staci takze nemusis hledat
kvalitu.

jinak k tem otazkam prasarna to v tomto pripade podle me nebude pac
stejne z toho vinylu nedostanes kvalitu lepsi . otazka je prizpusobeni
toho vstupu .

USB zvukovky existuji a dokonce velmi kvalitni ne-li jedny z
nejkvalitnejsich pac tam odpada ruseni uvnitr pocitace.

PCMCIA tusim existuji taky jak je to s kvalitou to uz nevim .

K te posledni otazce to je asi vec vkusu nekomu staci on-board kodek
na desce nekdo si koupi SB audigy a ten kdo se vyzna a pouziva to na
profi asi sahne po nejake turtle beach.

snehulak