Re: Zpracování zvuku na mém notebuku

Tomáš Vondra vondra@karneval.cz
Středa Červen 22 20:56:42 CEST 2005

Vzorkování není všechno - většina zvukovek dnes umí 44kHz a to na
vinyl IMHO stačí. Zvukovky do USB a PCMCIA existují, viz. například
tady:

http://www.alzasoft.cz/DetailPage.asp?DPG=49722&CatId=18842881
http://www.alzasoft.cz/DetailPage.asp?DPG=43892&CatId=18842881

Důležitý je IMHO odstup šumu od signálu, přeslechy mezi kanály a
podobně. U integrovaných zvukovek je to vesměs dost bída, ty uvedené
Soundblastery jsou celkem slušné pro domácí použití, ale samozřejmě
existují i profi řešení (ale za několikanásobně vyšší ceny).

t.v.