Uzemnit stozar k antene?

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Červen 21 12:40:28 CEST 2005

Uz jsem to mozna v jine souvislosti psal - meli jsem zasitovane dva baraky
50m od sebe navesenym koaxialem na sloupech. Nebylo zive sily, ktera by to
dokazala ochranit - na kazde strane byl repeater a vsechny mozne ochrany a i
tak cas od casu po bource byl jeden nebo oba opakovace v haji. Celej areal
je na jedne vlastni trafostanici. A potom co tam prisla optika je klid. :-)

RadekCX