jaky procesor

MK info@mcu.cz
Pondělí Červen 20 18:33:29 CEST 2005

> Naučit se na tom lze to, že to lze udělat jednoduše s pomocí minimálního
> počtu součástek. Dále se na tom taky dá naučít číst až do konce a při
> čtení
> zkusit něco pochopit.

Podivejte se do archivu oc vlasne slo :-))
Osobne si myslim, ze ten kdo chce zacit s MCU by mel pokud mozno
v co nejkratsim case a bez porodnich bolesti rozbehnout alespon ten
nejjednodussi priklad - treba tu blikajici LEDku. Pak se necha dal
pokracovat a ucit se, ucit se, ucit se :-)))

Pokud vsak ani po nekolika dnech ta LEDka neblika dojde
v drtivem poctu pripadu k tomu, ze dotycny to proste zahodi
a pujde radsi na pivo.

IMHO jsou vsechny tyhle "Snadno a rychle za 50 Kc" medvedi sluzbou :-((

> A protože PSoC od Cypresu neznám, docela rád a to upřímně se podívám, jak
> by
> vypadal bastlík pro ten MEGAthermin s ním. Něco namalujte, prosím.

Nic neuvidite, zaprve na to nemam cas a za druhe i kdybych mel, tak neni co
videt :-))))
V konecnem dusledku to bude 8-mi nozickovy brouk s pripojenymi dvema
ploskami (tecka, carka ci jak to pojmenovat), napajenim a vystupem.
Vse ostatni se zrealizuje internimi obvody. PSoC v sobe kombinuji
jak 8b MCU s digitalnimi periferiemi, tak konfigurovatelne analogove blokym
ktere mohou realizovat ruzne funkce - treba ten bekontaktni spinac

S pozdravem
MK