OT:FrontPage Co to ma spolocne s triednym bojom??? OT: uz zasetridni boj (bylo Re: Pasek k LCD, cim nahradit)

MK info@mcu.cz
Pondělí Červen 20 13:00:50 CEST 2005

> Sorry, nebudu se tu verejne identifikovat, duvody jsem uz psal.

Doplnim jen jeden citat z Jirkou casto zminovaneho vebu
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2005061903
 Kromě vybraného slohu a citu pro pravopis hodného inteligence brouka mají
jedno společné, totiž používání slova debil a extrémní vystupování. Jeden
estét dokonce explicitně prohlásil, že se mu moje stránky moc nelíbí, na což
bych jinak nebyl přišel. Druhej přizdisráč bude asi nějaký rachitický
zakrslík, který předpokládá, že by se mu asi nepodařilo dát mi přes hubu,
tak se hodlá ukájet na mém autě. Všechny zprávy byly ejakulovány v jeden
zmrdiden a protože jsou si hodně podobné, možná je v rámci kurzu používání
elektronické pošty pro dementy edituje nějaká centrální instituce, třeba
vrchní sestra v Bohnicích, a nechává je posílat svěřence. Kromě toho,
cyklisté asi postrádají smysl pro humor a nesmí se divit, že i já ho někdy
ztrácím a nemyslím si o nich zrovna to nejlepší. Tak do toho. Dáme si zase
něco extrémního.

Nejvice me na celem tomto webu dojima ta "otevrenost", "kulturnost" a
"tolerantnost"
vzdy dukladne anonymni s ohledem na vsudypritomne oko velkeho bratra
:-))))))

Mozna se jen mne zda "neco divneho" na moralistech, kteri se obavaji
postavit za sve nazory svou identitou. Nejak mi to pripomina doby BSP
- v bezejmenem davu je prece ta prava sila :-)))))

S pozdravem
MK