OT:FrontPage Co to ma spolocne s triednym bojom??? OT: uz zase tridni boj (bylo Re: Pasek k LCD, cim nahradit)

Jirka zaloha@volny.cz
Pondělí Červen 20 12:13:46 CEST 2005

Jan Waclawek napsal(a):

> Ale inak, Jirka, schvalne, predvedte mi Vase stranky, ze Vam ich na
> zaklade nejakeho mnou zvoleneho kriteria rozcupujem!

Sorry, nebudu se tu verejne identifikovat, duvody jsem uz psal. Nicmene:
to nejdulezitejsi kriterium je funkcnost napric ruznymi OS a prohlizeci
(neboli dodrzovani standardu). V tom me stranky nemaji problem (dokonce
byly koncipovany i jako citelne v textovych prohlizecich, coz uz je dnes
doufam passe).

Esteticka, vytvarna a janevimjaka hlediska jsou subjektivni zalezitost a
tak pokud to neni zrovna treba jako slavny http://web.quick.cz/BysKom/ ,
tak je asi zbytecne autora "dusit". I kdyz nazor samozrejme projeven byt
muze, ze...

--
Jirka